ငယ္သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ရွိတယ္။ သူ႕နာမည္က ဖုိးေတ ။ သူက ရန္ကုန္မွာေနတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ေနတာ ေတာင္ႀကီး မွာ ။ ဖိုးေတ တို႕ငယ္ငယ္တုန္း ကေတာင္ႀကီးမွာ အေျခခ်ခဲ့တယ္။ သူ ေတာင္ႀကီးက ေနေျပာင္းသြားတာ ဖိုးေတ ၁၂ႏွစ္ ေလာက္ကထင္တာပဲ။ ဖိုးေတ ရဲ႕ အေမ နဲ႕ အေဖ က အေၾကာင္းတစ္ခုခုေၾကာင့္ ကြာရွင္းျပတ္စဲၾကတယ္။ အဲ့ဒီ့ ကစၿပီး ဖိုးေတ ကို သူ႕အေဖက ေခၚၿပီး ထြက္သြားလုိက္တာ အခု ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ ဖိုးေတ ျပန္ဆံုတဲ့အထိ ဆိုပါေတာ့။ ျပန္ေတြ႕တာက ကၽြန္ေတာ္ ကြန္ပ်ဴတာသင္တန္းကို ရန္ကုန္မွာ လာတတ္တဲ့အခ်ိန္မွာေတြ႕တာဗ်။ ကၽြန္ေတာ္ က Networking တတ္ေနတာ ။ သူကေတာ့ Graphic ။ သူနဲ႕ကၽြန္ေတာ္ ျပန္ေတြ႕ပံုက Corner တစ္ခုမွာတိုက္ၿပီး ျပန္ေတြ႕တာေတာ့မဟုတ္ဘူး။ အဲ့ဒီလို ေတြ႕တဲ့ပံုစံက လြန္ခဲ့တဲ့ ၀တၳဳစာအုပ္ေတြထဲမွာပဲရွိတယ္ေလ။ ကၽြန္ေတာ္က သင္တန္းတစ္ခု ရဲ႕ ဆိုင္မွာ ထိုင္ေနတုန္း ကၽြန္ေတာ္ ထိုင္တဲ့ခံု ရဲ႕မ်က္ႏွာခ်င္းဆုိင္မွာ ဖိုးေတ ထိုင္ခဲ့တယ္ေလ။ ကၽြန္ေတာ့္ကို ဒီေကာင္ ၾကည့္ေနတာၾကာၿပီ။ တစ္ရက္တည္းမက ေတာ့ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ နဲနဲေတာ့ ျဖံဳသြားတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ပံုစံက ႏြဲ႕တဲ့တဲ့ျဖစ္ေနတယ္လို႕ ေျပာတာၾကားဖူးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္ဖာသာ ကိုယ္မလံုဘူး။ ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ထဲမွာေတာ့ ေတြ႕ဖူးတယ္လို႕ ထင္သား။ ေၾကာက္စိတ္ရွိတဲ့ကၽြန္ေတာ္ ကဘယ္လိုမွ သြားမေျပာရဲဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ ကလူကသာ ႏြဲ႕ေနတာစိတ္က ေယာက်ာ္းစိတ္ဗ်။ ဒါကလည္း ကၽြန္ေတာ့္ကိုယ့္ဖာသာ ကိုယ္ထင္တာလည္းေနမွာပါ။ တစ္ခါတစ္ေလေတာ့လည္း ဘဲေခ်ာေခ်ာေလးကို ေတြ႕ရင္ေတာ့ ေနာက္ျပန္လွည့္ၾကည့္တတ္တာ ကၽြန္ေတာ္အက်င့္ေလ။ ဘာရယ္မဟုတ္ဘူးေပါ့ဗ်ာ။ ေကာင္မေလးေတြကိုလည္းၾကည့္ပါတယ္။ ေကာင္ေလးေတြကို ၾကည့္တာ ကေတ့ာႁခြင္းခ်က္ေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္ ရုပ္မေျဖာင့္တာလည္းပါတယ္။ ရုပ္ေျဖာင့္ေျဖာင့္ အစ္ကိုႀကီးေတြကို ေတြ႕ရင္အားက် အၾကည့္နဲ႕ ၾကည့္ခဲ့ မိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ဖုိးေတကို ေၾကာက္ေၾကာက္နဲ႕ပဲျပန္ၾကည့္မိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ထုိင္ေနတုန္း ကၽြန္ေတာ့္ အတန္းေဖာ္တစ္ေယာက္က ကၽြန္ေတာ့္နာမည္ကို အားၿပဲၿပဲနဲ႕လွမ္းေခၚတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ဖိုးေတကို ၾကည့္ေနလို႕ လန္႕သြားတယ္။ ` ေဟ့ေကာင္ . . . စစ္ေအာင္ ´ ` ဟ . . . ေဂါ့လ္ ´ ဒါက ကၽြန္ေတာ္ အက်င့္ပါေနတဲ့ေယာင္နညး္တစ္မ်ိဳးပါ။ လန္႕သြားတဲ့အခါတိုင္း ကၽြန္ေတာ့္ပါးစပ္က ထြက္လာတတ္ပါတယ္ ဘာေၾကာင့္ ထြက္လာလည္းမသိဘူးဗ်။ ငယ္ငယ္ကတည္းကပဲ။ အိုးမိုင္ေဂါ့လ္ ဆိုၿပီးေယာင္တတ္တဲ့ အလယ္တန္းက ဆရာကို ကၽြန္ေတာ္ လိုက္လိုက္ေနာက္လို႕ရလာတဲ့အက်ိဳးပဲထင္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ဖိုးေတကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ မ်က္ႏွာမွာ အျပံဳးေတြေ၀လို႕။ မိႈရတဲ့မ်က္မွာမ်ိဳးဆိုတာ ဒါမ်ိဳးကိုေျပာတာထင္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ေတာ့မေတြ႕ဖူးဘူဗ်။ မႈိရတဲ့မ်က္ႏွာ ကို ေတြ႕ဖူးတဲ့လူရွိရင္ေျပာျပၾကပါဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ခါေလာက္ေတာ့ ေတြ႕ခ်င္ေသးတယ္။ ဖိုးေတက ကၽြန္ေတာ္ထိုင္တဲ့ခံုကို လာတယ္။ `စစ္ေအာင္ ဟုတ္တယ္မလား´ `ဟုတ္ပါတယ္´

Leave a comment